Despre Noi GSM Trans

Tel: +4-0743-333.011
Română

Despre noi

GSM TRANS - GIFAN STRONG SRL a fost înfiintata în anul 1995, într-o perioada în care contexul economico-politico-social impunea dezvoltarea unui segment de piata neexploatat pâna atunci si anume transportul rutier de calatori în curse regulate.

           Suntem o societate cu capital 100% privat, având sediul social la Mangalia, jud. Constanta, acolo unde ne-am si început activitatea, pentru ca, ulterior, sa ne extindem, în prezent având puncte de lucru la Bucuresti, Ploiesti, Galati, Braila, Fetesti, Calarasi, Craiova.

           De 15 ani, echipa noastra  asigura calatorilor un transport civilizat, cu mijloace de transport sigure si confortabile, fiind mereu atenti la dorintele si sugestiile acestora.

Călătorii despre noi

30 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
29 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
24 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
16 Dec 2016
Constantin
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
14 Dec 2016
LUPASCU FANICA
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
14 Dec 2016
Samargiu Nicola
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Dec 2016
Danila Catalin Ionel
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Dec 2016
Calina Valentin
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
09 Dec 2016
Mihaela
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
07 Dec 2016
Anonim
Pe 04.12.2016 dupa-amiaza am avut noroc cu rezervarea, GSM putea sa puna un autocar nu un microbuz, au ramas multi la cursele urmatoare.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
05 Dec 2016
Anonim
A fost unul dintre cele mai ingrozitoare drumuri. Este ultima data cand merg cu maxi-taxi.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
05 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
04 Dec 2016
Gherghisan Sorin
Fiindca nu am printat biletele, fiind 1 decembrie si seara nu am avut unde, am fost intampinat cu o atitudine lipsita de respect, semi-agresiva, din partea soferului si celor 2 caserite. Argumentul meu a fost ca fiind o tranzactie electronica, printarea biletului nu ar trebui sa fie obligatorie, aveam oricand posibilitatea de a afisa biletul in varianta digitala pe telefon, ori daca nu as fi avut atunci pur si simplu notarea codului de pe bilet pe o hartie ar trebui sa fie de ajuns pentru pasager, verificarea codului fiind responsabilitatea companiei de transporturi. In schimb, cand am mentionat ca nu am printat biletul, soferul initial a spus ca nu pot calatori apoi m-a indreptat catre caserite. Una dintre caserite a tinut sa mentioneze ca printarea biletului tine de bunul simt al fiecaruia, deci in opinia ei eu eram nesimtit. Cealalta caserita a inceput sa-mi explice ca este obligatoriu sa am o legimatie de calatorie in caz de control si apoi m-a intrebat ce s-ar intampla daca mi se inchide telefonul si nu pot arata biletul? In opinia mea, pe parcursul conversatiei cu cele 2 caserite, tonul meu a fost respectuos si intentiile mele au fost indreptate spre o rezolvare. Am fost intampinat in schimb cu o atitudine birocratica si lipsita de orice orientare spre a rezolva acesta problema impusa de compania lor. Aveau o imprimanta in birou la dansele dar nu a sugerat nimeni sa le printeze ei. De asemenea, pe parcursul discutiei a intrat si soferul in birou si in timp ce vorbeam si-a exprimat si el parerea, anume ca sunt un "tupeu de om". Probabil s-a simtit jignit pe tot parcursul drumului in care m-a transportat, probabil impotriva vointei lui. Sper. Whatever, cui pasa ca ma plang eu? Cativa pasi ce pot fi luati in viitor de catre Bileteria/GSM Trans sau cine e responsabil: 1. Afisati termenii si conditiile inainte de a lasa pe cineva sa cumpere biletul. In momentul de fata, termenii si conditiile apar dupa ce tranzactia are loc. 2. Termenii si conditiile sa zica "ESTE OBLIGATORIU SA PRINTEZI BILETUL" nu "VA RUGAM SA PRINTATI BILETUL". Nici caseritele, nici soferul nu au inteles distinctia dintre aceste 2 enunturi. Cand i-am spus caseritei ca pe site scrie "va rugam" in loc de "este obligatoriu", ea a spus ca e asa pentru a nu intelege pasagerii ceva nasol, ca obligatoriu ar suna prea puternic. Poate, dar macar as stii ca e obligatoriu, si nu ar implica alegere din partea mea, cum implica "va rugam". 3. Printati voi/compania biletul si aveti biletul pregatit pentru cand vine pasagerul. 4. Oferiti optiunea de a printa biletul, eventual contra cost, nu m-ar fi deranjat sa dau si un 1 leu in plus pentru a printa acel bilet si pentru a evita toata absurditatea ce a avut loc, Toate cele bune, Sorin
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
04 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
02 Dec 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
30 Nov 2016
Anonim
Am fost foarte frig în microbuz.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
29 Nov 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
27 Nov 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
24 Nov 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
23 Nov 2016
EZARU
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
21 Nov 2016
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
06 Nov 2016
Istratescu Mirel
Ne-ati pus viata in pericol. Un sofer inconstient si un sef mai inconstient. Microbuzul a plecat din Bucuresti avand defectiuni grave la caseta de directie. La Bucuresti, tot ridicau capota si mestereau ceva la masina. La Ianca soferul a verificat daca mai stau rotile pe directie. Pana la Braila ne-am dus de fapt cu dricul. De la Braila la Galati ne-au imbarcat intr-un microbuz mai mic, claie peste gramada, cu propunerea noului sofer ca macar unul dintre pasageri sa stea in portbagaj. N-AM AUZIT NICI MACAR O SCUZA PENTRU SITUATIA CREEATA! Cu siguranta nu voi mai folosi niciodata serviciile acestei "firme"- GSM TRANS si voi recomanda si altora sa se gandeasca bine daca merita sa-si riste viata pentru un bilet ieftin de transport.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
01 Nov 2016
Chioibas Mircea
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
31 Oct 2016
Nedelcu Constantina
Soferul a intarziat. Dupa ce ca a intarziat, a comentat la fiecare calator, de parca ar fi fost vina noastra. Si a fost frig in microbuz.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
27 Oct 2016
Dumitriu Dan Adrian
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare

Nota călătorilor 8

Conditii de calatorie7
Personal8
Raport calitate/pret8
Servicii de rezervare9